Paradisgadesskole

Mødelokale

  • juni 2025
  • Man
  • Ti
  • Os
  • Tors
  • Fre
  • Lør
  • Søn
  • 01
  • 02
  • 03
  • 04
  • 05
  • 06
  • 07
  • 08
  • 09
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30

Vælg en dato

PRISER VED LEJE
Mandag – fredag

Timepris kl. 08.00 – 20.00 : 100 kr./pr. time

 

Mødelokalet står til rådighed for alle mellem kl. 08-20 i hverdage efter forudgående reservation.

Der er plads til 8 personer.

PROBLEMER MED BOOKING?
Har du problemer med selve booking-systemet, ret henvendelse til mail: info@taekker.dk
Beboerhus

Booking udenfor normal tid?

Ønsker I at bruge kantinen i weekender eller udenfor åbningstid kan I rette henvendelse til:

info@paradisgadesskole.dk

Problemer med bookingen?

Har du problemer med selve booking-systemet, ret henvendelse til mail:

info@taekker.dk

BESTEMMELSER VEDR.  INSPEKTØREN (MØDELOKALET), PARADISGADE 4 – 6

Mødelokalet inspektøren etableres og drives af Tækker.

Mødelokalet kan benyttes af lejerne i ejendommene Paradisgade 4-6.

Tækker kan til enhver tid med et varsel på 6 måneder ophæve mødelokalet ”inspektøren”.

Forbrug af el, vand og varme afholdes af Tækker samt øvrige udgifter vedr. drift af lokalet eksempelvis inventar og driftsudgifter m.v. Udgiften til renholdelse vil blive afholdt over ejendommens fælles driftsudgifter.

Alle indtægter tilgår Tækker.

Bestemmelserne herunder priser for leje af mødelokalet kan til enhver tid reguleres af Tækker.

Mødelokalet kan lejes på hverdage mellem 8-20 via bookingsiden www.paradisgadesskole.dk

Henvendelser vedr. leje af mødelokalet på hverdage i tidsrummet 20-08 og weekender bedes rettes til Tækker på mail info@taekker.dk.

Udlejningspriser

Mandag – fredag

Timepris 08-20                         100kr./pr. time

Lejer af lokalet vil blive månedlig faktureret.

Rengøring

Mødelokalet skal anses som en forlængelse af eget lejemål og skal være ryddeligt og rengjort efter endt brug – klar til næste møde. Ved lejeperiodens start foretager lejer gennemgang af mødelokalet for klargøring og evt. rengøring før og efter brug

  • Bordet aftørres
  • Inventar sættes på plads
  • Service fjernes
  • Affald og tomme flasker fjernes

Lejer er erstatningspligtig såfremt inventar ødelægges.

 

GENERELLE BESTEMMELSER FOR SKOLEKØKKENET OG INSPEKTØREN

Reservation

Alle bookinger sker efter et først til mølle princip på skolekøkkenet/inspektørens hjemmeside

https://paradisgadesskole.dk/

Reservationer booket via hjemmesiden kan udelukkende ske af virksomheder der er lejere i Paradisgade 4-6.

Skolekøkkenet kan ikke benyttes til private arrangementer for medarbejdere fx til fødselsdage, konfirmationer etc., men alene af virksomheder til fælles sammenkomster, kundearrangementer osv.

Reservation kan tidligst ske 12 mdr. før ønsket dato.

Inventar

Det er ikke tilladt at låne service samt inventar fra skolekøkkenet eller mødelokalet.

Nøgler

Kode til skolekøkkenet og mødelokalet fremsendes i forbindelse med gennemførsel af booking.

Rengøring

Der foretages hovedrengøring af skolekøkkenet og mødelokalet efter behov på foranledning af Tækker.

Støj/lugt mm.

Lejeren er ansvarlig for at arrangement forløber på en sådan måde, at musik og støj ikke virker generende for de omkringboende. Dette gælder også når selskabet er udendørs, samt når selskabets gæster forlader lokalerne.

På hverdage mellem 8-20 kan skolekøkkenet som udgangspunkt alene anvendes til aktivitet der harmoner med et kontormiljø.

Af hensyn til naboerne, skal der skrues ned for musikken efter kl. 00:00. Musikken skal slukkes senest kl. 02:00.

Rygning

Rygning er ikke tillade i skolekøkkenet eller mødelokalet.

Evt. rygning skal foregå udendørs med hensyn til øvrige lejere. Vis generelt hensyn ved udendørsophold.

Evt. skader og erstatningspligt

Bortset fra forringelse ved almindeligt slid, skal lejeren erstatte al skade forvoldt på lokaler, inventar, udstyr eller udendørsområde. Eventuelle skader på service vil blive krævet erstattet.

I tilfælde af tvivl angående skadens art og erstatningens størrelse, vil vurdering blive foretaget af Tækker og dette vil ligge til grund for en afgørelse.

Spørgsmål

Har du spørgsmål hertil er du meget velkommen til, at kontakte Tækker på mail info@taekker.dk